Grupy sprzedażowe na Facebooku jak je wykorzystać do reklamy?

20 września 2017

Grupy sprzedaży na Facebooku

Od niedawna, gdy wejdziesz na swój fanpage na Facebooku, w panelu po lewej stronie, w sekcji Ulubione, możesz zobaczyć niewielką zieloną ikonę z umieszczonym obok napisem Grupy sprzedaży. Po kliknięciu pojawia się okno, na którym widzisz listę grup sprzedażowych położonych w pobliżu twojej obecnej lokalizacji. Przy każdym rekordzie znajduje się przycisk Dołącz do grupy. Oczywiście możesz zmieniać lokalizację na umieszczonej obok mapie, a Facebook będzie odnajdował grupy sprzedaży dla konkretnego regionu lub miejscowości.

Czym w ogóle są grupy sprzedaży? Najprościej tłumacząc, to rodzaj grup na Facebooku skupionych głównie na kupnie/sprzedaży/wymianie towarów lub usług. Od pewnego czasu portal stara się możliwie uprościć korzystanie z nich – na początku 2015 r. w grupach sprzedaży pojawiły się specjalne przyciski Sprzedaj coś, które pozwalają na łatwe utworzenie oferty sprzedażowej danego produktu. Dzięki temu mini kreatorowi bez problemu możesz zamieścić w swoim ogłoszeniu nazwę i opis produktu, jego cenę oraz określić formę przesyłki lub dostarczenia. Dodatkowo w prosty sposób można również edytować post z ofertą i oznaczyć, że został sprzedany.